1.13.2011

Aku Perlu Kuat!!!

Saat ini emosiku tidak stabil..macam2 perasaan yg berkecamuk dalam diri...paling ketara rasa sedih mengenangkan diri terlalu lemah dan daif..Diri x sempurna..sedangkan keinginanku ingin sempurnakan segala amanah n tanggungjawab..Bila emosi xstabil kesihatan pun mula goyah..sakit badan..sakit kepala..tambah dengan episod ku jatuh terjelepok pg td..huhuhuhu terseliuh kakiku..Berkali2 ku ingatkan diri..Aku Perlu Kuat..Aku Perlu Kuat...Aku bukan anak sulung abah mak yg manja satu tika dulu..Aku masih anak sulung yg perlu berkorban demi kebahagiaan keluarga..dan plg utama aku adalah seorng isteri dan ibu yg menggalas tanggungjawab menjaga keluargaku..Akulah bibik..Akulah staffnurse..Akulah Cikgu buat anak2ku..Akulah sahabat..Akulah isteri...Akulah teman berbicara..Akulah pakar motivasi..Akulah PA buat suamiku...
Kuatkan Aku Ya Tuhan....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan